czwartek, 22 stycznia 2015

Natural Beauty Eye Shadow paletka Night Out My Secret


Witajcie, 

Dziś zapraszam Was na recenzję jednej z czterech paletek Natural Beauty, stworzonych dla My Secret przez makijażystę Daniela Sobieśniewskiego. 



Paletka Night Out jest zdecydowanie propozycją na wieczorne wyjścia, bądź dla odważniejszych dziewczyn. Zawiera w sobie barwy fioletowo granatowe, oraz jasny beż. 


Cienie są matowe, niesamowicie napigmentowane, o delikatnej strukturze, dzięki czemu można je nakładać nawet mięciutkim pędzlem od razu blendując. Jeśli już mowa o blendowaniu - większość matowych cieni ma to do siebie, że trzeba się namachać, by je ładnie rozetrzeć. W tym wypadku niestety nie jest inaczej. Kolorystyka jednak jest tak przemyślana, że można się z powodzeniem wspomóc innym cieniem z zestawu. 

(kolor trzeci od prawej jest bardziej fioletowy, aparat pożarł mi kolor)

Jeśli chodzi o trwałość, cienie wytrzymują na oku kilka godzin (po czym kolory stają się mniej intensywne), nie wchodzą w załamanie powieki i nie rozmazują się. Nałożone na dobrą bazę, wytrzymują spokojnie cały dzień. 

Cena paletki to zaledwie 11,99 zł. Do kupienia w drogeriach Natura. 


(Makijaż wykonany w całości produktami My Secret i Kobo)


Jak Wam się podoba? Macie już w swojej kolekcji paletki Natural Beauty? 

28 komentarzy:

  1. nie wiedziałam że te cienie mają taką pigmentację ;) a makijaż jest śliczny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory moje zdecydowanie musze poszukac tej paletki. A makijaz pasuje do twojego oczka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne kolory ;) i w ogóle śliczny makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie ładne kolorki i intensywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Są super! Cieszę się, że je pokazałaś :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicja łobuzie! ja chcem umieć tak malować. Chcem chcem chcem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż piękny! Kolory genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory, choć dla mnie trochę za odważne, ale fiolety bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaż jest cudowny!!!! masz spore umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  10. Już chyba chwaliłam ten jakże piękny i twarzowy makijaż :) Cienie ciekawe, choć zupełnie nie moja kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny makijaż;) Masz talent;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny makijaz, paletke z checia bym nabyla :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, przepiękny makijaż:)
    moc weekendowych uścisków

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym umieć tak się malować! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam jedną, ale jeszcze jej nie używałam- w kolorach nude i brązu:) Piękne kolory ma ta Twoja, ale do mnie takie nie pasują, a szkoda, bo jest śliczna:(

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy zestaw. Ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjny makijaż ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wyglądasz w takim makijażu, ja jednak z fioletowymi cieniami się nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne :) Jaka kreska ! Mi taka nigdy nie chce wyjsc :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Są bardzo tanie, co oczywiście zalicza się do ich plusów... ale wyglądają na suche na palcach, chociaż wiadomo - to są typowe maty. Mimo wszystko jednak cały czas bałabym się, że osypywały by się w trakcie dnia.
    A no i jeszcze jedno - pięknie pasują Ci do koloru oczu! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jajku! Jak cudnie wyglądasz... pięknie te cienie wyglądają...- zazdroszczę umiejętnosci.... podziwiam

    OdpowiedzUsuń