sobota, 27 września 2014

Tag: Kocham Jesień

Witajcie,

Przyszła jesień, czego raczej nie da się nie zauważyć. Wraz z jesienią przyszły choróbska. Mnie niestety nie odpuściły jak co roku. Leżę rozłożona, obolała, łzawiąca, a dodatkowo w środę mam egzamin. Cudnie! Żeby Was jednak nie zaniedbywać Moi Drodzy, postanowiłam odpowiedzieć na pytania dotyczące jesieni. Mimo tego, co wyżej napisałam, bardzo lubię jesień. To właśnie ona wraz z zimą są moimi ulubionymi porami roku.


1) Ulubiony produkt do ust:

Jesień to czas powrotu do klasycznego Carmexa i pięknych czerwieni. W tym roku będzie gościła na mych ustach pasjonująca czerwień nr 306 z Kobo, o której pisałam tutaj ->klik. 


2) Ulubiony lakier do paznokci:

Tutaj znów będzie królowała czerwień. Tym razem Joko ->klik.


3) Ulubiona świeca:

Nie mam ulubionej świecy. Lubię gdy wieczorami po pokoju biegają ozdobne wzory odbijające się ze świeczników. 

4) Ulubione perfumy/zapach:

W tym roku zamierzam odnaleźć się na nowo. Czeka mnie wycieczka do perfumerii w poszukiwaniu otulających zapachów. 

5) Ulubiony napój:

Bezkonkurencyjna herbata z cytryną i goździkami. Ta niesamowicie mnie nastraja, zwłaszcza gdy towarzyszą jej świece i ich odbicia.

6) Ulubiony dodatek/ubranie:

Komin, bez niego ani rusz. Dodatkowo Martensy. W tym roku znów czeka mnie wybór, a ja dalej nie wiem, które chcę. 


7) Ulubiona fryzura na jesień:

Jesień to czas upięć. Uwielbiam oglądać się za kobietami, pewnie kroczącymi w kokach i spięciach. Mnie niestety póki co pozostaje pięciocentymetrowy kucyk. 

Modelka: Hania Gawliczek
Projektant: Pracownia Krawiecka G-Style/Grażyna Pander-Kokoszka
Fotograf: Studio Drzewo Życia/Joanna Ochojska
Fryzjer: Paweł Mroczek
Make up: Alicja Kozubska make up lusiakowy/Alicja Kozubska

8) Co najbardziej lubisz robić jesienią:

Gotować, piec ciasta, spacerować po lasach i parkach wsłuchując się w szelest liści. Tej jesieni zamierzam także poskakać po kałużach z Córałką. 


9) Najładniejsze wspomnienie związane z jesienią:

Przygotowania do wyjazdu do Francji. Oj tak! Byłam tam miesiąc i ten miesiąc odmienił całe moje życie. 



10) Ulubiony trend w modzie na jesień:

Tym razem oczarowało mnie połączenie niebieskości i czerwieni. 

Elle

Do zabawy zapraszam wszystkich chętnych. Z przyjemnością zobaczę, co Wy sądzicie o jesieni i co najbardziej w niej lubicie. 

Trzymajcie się ciepło!

12 komentarzy:

  1. Ale fajnie się czytało! Miesiąc w Francji? Musiało być cudownie! Opowiedz coś więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czerwień na ustach - jestem na tak. =)
    Zazdroszczę wyjazdu, pobytu w F!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna! kuruj się! A co to za egzamin masz ? ;> mam trzymać kciuki ?
    Jak wiesz kocham jesień i cieszę się, że wzięłaś udział w tej zabawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzamin na prawko;) trzymaj mocno kciuki, bo wiadomo jak to z tymi egzaminami jest ;(

      Usuń
  4. Wiesz kochana, w wielu kwestiach jesteśmy do siebie podobne:)
    Zdróweczka i ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. również uwielbiam czerwień na paznokciach a szczególnie w sezonie jesienno-zimowym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę tego miesiąca we Francji,musiało byc super! A czerwień to moj kolor rownież : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To były praktyki, ale fajnych przygód nie brakowało ;)

      Usuń
  7. fajny TAG :) tez lubie czerwien na ustach jak i na pazurkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych na paznokciach przekonałam się niedawno ;)

      Usuń
  8. Ja też będę trzymać kciuki za zdanie egzaminu. Mój P. swój zdał nie tak dawno i czekamy teraz na dokument :)
    U mnie też niebawem ten TAG się pojawi :) Bo faktycznie uwielbiam jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam z niecierpliwością na Twoje odpowiedzi ;)

      Usuń