niedziela, 31 sierpnia 2014

Sylveco - hibiskusowy tonik do twarzy.


Witajcie, 

Marka Sylveco jest znana w blogosferze chyba wszystkim. U mnie dziś pierwszy post dotyczący właśnie ich produktu. 


W małej, twardej butelce znajduje się 150 ml toniku hibiskusowego. Konsystencja jest bardzo gęsta, żelowa, zatem wydostanie odpowiedniej ilości produktu nie jest dla mnie najłatwiejsze. 
Wolę odkręcić korek.


Kolor czerwony nie barwi skóry, a z czasem staje się brunatny. To naturalne i nie świadczy o zepsuciu się produktu.


Spodziewałam się wielkiej zapachowej miłości - otrzymałam zawód. Mój tonik zapachem kojarzy mi się z  niesmacznym syropem z nutą pomidorów. Liczyłam na coś przypominającego herbatki hibiskusowe. Na całe szczęście zapach szybko znika z twarzy.


Jednak nie zapach się liczy w kosmetykach, a działanie. Jak to z nim  jest? 
Po zastosowaniu toniku otrzymuję uczucie komfortu i ukojenie. Twarz nie jest ściągnięta, wręcz delikatnie nawilżona. Dłuższe stosowanie przyczyniło się do przyspieszenia procesów gojenia skóry. To dla mnie ważne zwłaszcza teraz, gdy dość intensywnie oczyszczam cerę. 

Według obietnic producenta produkt ten ma radzić sobie z usuwaniem resztek makijażu - u mnie się nie sprawdza w tym zadaniu. 

Tonik nie szczypie skóry, nie podrażnia oczu. Jest naprawdę łagodny.


Cena toniku to około 16 zł. Dostępność produktów jest coraz lepsza, mój pochodzi ze strony Wizaż24. Swoją drogą na stronie właśnie trwa promocja na Sylveco. 


Mimo tego, że tonik fajnie działa na moją skórę nie jestem pewna czy kupię go ponownie. 
Żelowa konsystencja nie jest czymś, z czym będzie mi się łatwo polubić. 


Co sądzicie o tym toniku? Lubicie Sylveco?



26 komentarzy:

  1. Mam i poznaję go od jakiegoś czasu.
    To prawda zapachu pięknego nie posiada ale jest bardzo łagodny.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie wczoraj czytałam o tej żelowej konsystencji i bardzo mnie ona zaciekawiła, no bo jak to? tonik żelowy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama konsystencja jak i produkt bardzo ciekawy :) sama jednak nie używałam nic tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o nim wiele dobrego, ale jeszcze nie miałam okazji go przetestować, chociaż jego żelowa formuła mocno zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat bardzo go lubiłam nie przeszkadzała mi jego konsystencja :). Szkoda ze tobie do konca nie podpasowal.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta konsystencja mnie trochę odstrasza, ale niewykluczone, że go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam ten tonik, ale również nie byłam zadowolona ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy bym się z nim polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja go bardzo polubiłam i jak nie znajdę zastępcy to wrócę do niego : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj z przyjemnością wypróbowałabym... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna czytam recenzje produktów marki Sylveco - muszę wreszcie się z nimi zapoznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie znam tego toniku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o nim... ale ma intensywny kolor!
    miłego tygodnia kochana

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go kupić już dawno ale fundusze nie pozwoliły;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeszcze toniku nie testowałam, za to uwielbiam pomadki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie sprawdzić tą z peelingiem :)

      Usuń
  16. Zastanawiam się nad tym tonikiem, ale słaby zapach i przez wiele osób opisywane uczucie lepkości mnie nie zachęcają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie uczucia lepkości nie ma, za to sama konsystencja wystarczająco zniechęca.

      Usuń
  17. Nie lubiłam nigdy herbatek hibiskusowych, ale myślę, że mogłabym się skusić na ten tonik, jeżeli jest z Sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiadomo, że działanie zawsze jest najważniejsze ale zaraz za nim stoi zapach - tak jest u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja lubię żelowe toniki i chętnie po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  20. O proszę, całkiem niezły ;-) Spodobał mi się ten tonik.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń